Bereid u voor op de komst naar Sclessin vrijdag en denk eraan om uw member card op te laden (Gold Card of Red Card) voor het betalen van uw drankjes en snacks op onze website of via de Mobiele App van Standard de Liège !
INFO - VIDEO - FAQ :
Uw member card is uw betaalmiddel om uw drankjes en snacks te betalen in het stadion.
U zal overal en op elk moment kunnen inloggen en het bedrag naar keuze kunnen storten op uw member card. Extra comfort dus als u afzakt naar Sclessin.
Hoe werkt het ?
Afspraak op het online platform cashless.standard.be of in de Standard Liège App om het bedrag naar keuze op te laden op uw kaart.
Ontdek HIER hoe u uw kaart kan opladen dankzij onze tutorial !
FAQ
Welke kaarten kan ik gebruiken om te betalen ?
Gold Card = Kaart van onze abonnees
Red Card = Officiële kaart van onze leden
Opmerking : Op wedstrijddagen zal er geen enkele Red Card kunnen aangemaakt worden in de oplaadpunten.
Grey Card = Kaart voor één dag (betalend: 2€). Deze tijdelijke kaart is enkel verkrijgbaar en oplaadbaar met (cash) geld op wedstrijddagen in het stadion.
Opmerking : Deze consumptiekaart zal niet online herladen kunnen worden. Het bedrag dat op deze kaart gezet wordt, zal niet kunnen overgezet worden naar een andere kaart en het geld zal ook niet terugbetaald worden.
Ik heb geen kaart. Wat moet ik doen ?
Als u nog geen officieel lid bent, moet u langskomen op de ticketingdienst tijdens de openingsuren om u in te schrijven. U zal dan uw Red Card ontvangen.
Ik heb een kaart aangevraagd, maar ik heb nog geen kaart ontvangen.
U zal een mail moeten sturen naar het volgende e-mailadres : membercard@standard.be.
Onderwerp: aanvraag van mijn member card
‘’Hallo, ik heb een kaart aangevraagd, maar ik heb geen Red Card ontvangen. Kunnen jullie dit checken en me de kaart bezorgen ?
Hierbij mijn gegevens :
NAAM : in te vullen
VOORNAAM : in te vullen
GEBOORTEDATUM : in te vullen
GSM : in te vullen
Verlies of diefstal van de kaart ?
In het geval van verlies of diefstal van een kaart :
- u zal een e-mailadres moeten sturen naar cashless@standard.be om uw diefstal of verlies aan te geven. De aanvraag zal verwerkt worden binnen 8 werkdagen.
- als er een kaart gestolen is door een derde zal er geen enkele terugstorting kunnen plaatsvinden. Enkel het resterende saldo van de kaart zal kunnen overgezet worden naar een nieuwe kaart.
- de administratieve opvolging na diefstal op verlies van een kaart en het aanmaken van een nieuwe kaart zal 10€ kosten.
Belangrijk : er zal geen bedrag kunnen overgezet worden naar een andere kaart op wedstrijddagen.
Welke platformen kan ik gebruiken om geld op mijn kaart te zetten ?
Het platform cashless.standard.be en de Standard Liège Official App.
Hoe kan ik geld opladen ?
Ik ondervind een probleem om mijn kaart op te laden.
Gelieve een mail te sturen naar onze support cashless@standard.be.