Abonnementencampagne voor het seizoen 2018-2019 (reguliere competitie)

05-07-18

PROUD TO BE ROUCHE !

 

Hierbij de essentiële informatie voor de nieuwe abonnementencampagne op een rijtje :

- De voorrangsperiode voor abonnees zal van start gaan op dinsdag 5 juni en zal eindigen op zaterdag 7 juli.

- De vrije verkoop vat aan op zaterdag 14 juli.

- De abonnementsprijzen blijven dezelfde als die van het seizoen 2017/2018.

- De studentenprijs is van toepassing voor studenten tussen 19 en 23 jaar.

- Verandering: mensen met een beperking (rolstoelgebruikers in het bijzonder) zullen match per match een aanvraag moeten indienen als ze een ticket willen (naargelang de beschikbaarheid). De aanvraag zal minstens 72 uur voor de wedstrijd moeten ingediend worden. De prijs van een ticket voor mensen met een beperking en hun begeleider is 8 euro.

-> klik op deze link om de prijzentabel voor abonnementen te bekijken !

 

visuel_stade_0.jpg

 

Huidige abonnees :

OPGELET : mensen die enkel in de play-offs een abonnement hadden, hebben geen voorrang.

Abonnees die lid zijn van een supportersclub en nog steeds willen genieten van het voordeeltarief voor fanclubs moeten zich verplicht melden bij de verantwoordelijke van hun club voor de aanschaf van hun abonnement. Hou zeker ook rekening met de voorrangsperiode van de club zelf.

Abonnees die geen lid zijn van een supportersclub, kunnen hun abonnement verlengen :

- Via ons online platform: standard.tickethour.be

Voor elke vraag m.b.t. het online gedeelte : membercard@standard.be

- Door langs te komen op de ticketingdienst tijdens de openingsuren (van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u en zaterdag tussen 10u en 16u) met uw vorig abonnement en een kopie van de identiteitskaart van elke abonnee.

De chip van de kaart zal gereactiveerd worden.

Als er een nieuwe kaart moet afgeprint worden door schade of verlies, zal er een kost van 10 euro aangerekend worden.

 

Nieuwe abonnees :

Supporters die graag een nieuw abonnement zouden willen kopen, kunnen zich vanaf dinsdag 5 juni melden voor de niet gereserveerde zitplaatsen door abonnees van het seizoen 2017-2018 (reguliere competitie). Ze kunnen ook wachten tot het begin van de vrije verkoop (op zaterdag 14 juli) als we een beter beeld zullen hebben van de plaatsen die mogelijk niet verlengd worden door abonnees van vorig seizoen. Dit met het risico dat alle abonnees mogelijk verlengen en er geen enkele plaats meer vrij zal komen.

Nieuwe abonnees kunnen hun aankoop bevestigen door langs te komen op de ticketingdienst tijdens de openingsuren (van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u en zaterdag tussen 10u en 16u) met uw vorig abonnement en de identiteitskaart (geen kopie) van elke persoon die zich wenst te abonneren. Er zal ook gevraagd worden om het adres, GSM-nummer en e-mailadres door te geven van elke nieuwe abonnee.

 

OPGELET - NIEUW : CASHLESS !!!

Vanaf de eerste match van het seizoen 2018-2018 zal het betalingssysteem met jetons in ons stadion niet langer van toepassing zijn.

Voor uw comfort zal er een gloednieuw betalingssysteem van kracht zijn. Gedaan met zakken vol jetons, gedaan met jetons die u thuis vergeten bent of kwijtgespeeld bent in het stadion : het zal voortaan volstaan om uw member card te gebruiken als betaalmiddel.

Voor abonnees is dat uw Gold Card

Voor officiële leden is dat uw Red Card

Hoe gaat het in zijn werk ?

Het is heel eenvoudig. Het volstaat om een bedrag naar keuze te storten op uw kaart.

Hoe kan u dat doen ?

Vanaf 9 juli kunt u inloggen op ons online platform of op de App van Standard de Liège.

U zal er ontdekken hoe u geld kan opladen op uw kaart. Binnenkort zullen we hieromtrent meer praktische info communiceren om uw comfort te garanderen en nog beter te kunnen inspelen op al uw vragen.

De voordelen ?

U zal overal en op elk moment kunnen inloggen en het bedrag naar keuze kunnen storten op uw member card. Gedaan met de oneindige files : extra comfort dus als u afzakt naar Sclessin.

Wat moet ik doen met mijn jetons ?

Al uw jetons kan u natuurlijk inleveren. Het exacte bedrag zal nadien overgezet worden op uw kaart.

U kan dit doen tot eind december (2018) tijdens elke thuismatch.

MAAR: Als u langskomt op de dienst ticketing om uw abonnement te heractiveren, vanaf 5 juni, mag u uw jetons al meebrengen en inleveren bij de mensen van de ticketingafdeling. De waarde van uw jetons zal direct overgeschreven worden op uw Gold Card.

We willen wel even verduidelijken dat het niet mogelijk zal zijn om de jetons in te wisselen voor cash geld.

 

Parkings (enkel voor parkinghouders van het vorige seizoen) :

- Huidige parkinghouders moeten ons contacteren (billetterie@standard.be) om ons in te lichten of ze hun parking(s) willen behouden.

- De tarieven zullen dezelfde zijn als die tijdens het seizoen 2017-2018.

- Enkel rolstoelgebruikers zullen kunnen genieten van het gratis tarief en dit match per match. Mensen met een invaliditeitsgraad van + 66% hebben recht op een verminderd tarief voor hun parking C of E, zoals dit ook het geval is voor hun abonnement.

-> klik op deze link om door te gaan naar de prijzentabel van de parkings

 

Geen enkel los ticket zal verkocht worden voor het einde van de maand juli. Op dat moment zal er ten gepaste tijde gecommuniceerd worden. Uiteraard blijft het kopen van een abonnement verhoudingsgewijs veel interessanter.

De ticketingdienst blijft beschikbaar voor alle informatie die u nodig acht. We kijken ernaar uit om jullie volgend seizoen nog talrijker te mogen ontvangen en we danken jullie nu al voor de trouw aan onze kleuren. We wensen jullie alvast een uitstekend seizoen toe !

Tot binnenkort in de Hel van Sclessin !

 

Dienst Ticketing Standard de Liège :

Rue Ernest Solvay, 4000 Luik

Tel : 04/229 98 98

Fax : 04/229 52 49

billetterie@standard.be

Openingsuren : van dinsdag tot vrijdag tussen 10u en 18u en zaterdag tussen 10u en 16u.