Abonnement verlengen: enkele verduidelijkingen

25-03-16

Zoals we jullie deze week al aankondigden, zullen onze abonnees de 3 thuismatchen in onze poule van play-off 2 gratis kunnen bijwonen.

Klik op de volgende link om de kalender van play-off 2 te raadplegen !

De voorrangsperiode voor abonnees eindigt op deze zaterdag 26 maart. Eenmaal die termijn gepasseerd is, zullen dezelfde tarieven gelden als die voor de niet-abonnees.

U zal dus gratis uw abonnement kunnen verlengen tijdens de opgegeven periode via een nieuw online platform, ongeacht het feit u een onafhankelijk abonnee bent of aangesloten bent bij een supportersclub.

Te volgen stappen :

1. Om toegang te hebben tot dit nieuw platform om abonnementen te verlengen MOET de abonnee zich eerst kenbaar maken en een account aanmaken.

Klik op de volgende link om uw account aan te maken.

2. Daarna zal hij een bevestigingsmail ontvangen (op het opgegeven e-mailadres). Het account zal definitief gevalideerd worden 10 minuten na de ontvangst van de mail.

3. Als de abonnee al een online account heeft, zal hij/zij direct toegang hebben tot het platform om abonnementen te verlengen met zijn inloggegevens.

Klik op deze link om door te gaan naar het platform om uw abonnement te verlengen.

De laatste dagen kreeg onze Dienst Ticketing meerdere vragen in verband met de procedure om het abonnement te verlengen.

Het probleem houdt meestal verband met het verkeerd invullen van de gegevens, die niet gelinkt zijn aan het huidige abonnement. Als een bepaald gegeven (geboortedatum/voornaam/naam) niet overeenstemt met de gegevens van uw abonnement, dan zal het systeem uw toegang tot het online platform weigeren. WEES dus waakzaam als u de gegevens invult.

Concrete voorbeelden :

-          Het veld voornaam en naam worden omgewisseld.

-          Schrijffout (accent/streepje...).

-          Verkeerde geboortedatum.

VERDUIDELIJKING : Bedrijven die over klassieke abonnementen beschikken zullen contact moeten opnemen met de ticketingdienst om die te kunnen verlengen.

Aarzel niet om contact op te nemen met onze dienst ticketing via billetterie@standard.be als u nog steeds problemen ondervindt tijdens het verlengen van uw abonnement.

Als u over een parkeerplaats beschikt en u uw ticket per post wil ontvangen, gelieve dan 6€ op de rekening van de ticketing te storten en uw betalingsbevestiging door te sturen naar billetterie@standard.be.

Klik hier om meer informatie terug te vinden voor niet-abonnees.