Overslaan en naar de inhoud gaan

26 juni 2026

Nieuw contract voor Belmin Dizdarević

Standard de Liège en Belmin Dizdarević hebben een akkoord bereikt : de Bosnische doelman (24) die afgelopen januari aan de Maas arriveerde, heeft zojuist een nieuw contract getekend voor 1 seizoen (+ 1 extra seizoen als optie).

Marc Wilmots : « Belmin is een harde werker die de afgelopen maanden veel vooruitgang bij ons heeft geboekt en zich perfect in onze kern heeft geïntegreerd. »

Belmin Dizdarević : « Ik ben zeer blij mijn avontuur bij les Rouches te verlengen en nu deel uit te maken van de mooie familie van doelmannen van Standard de Liège. »

We feliciteren Belmin met dit nieuwe contract en wensen hem het beste voor de toekomst.