Zoals jullie weten is Standard sinds het begin van dit seizoen overgestapt op een CASHLESS betalingssysteem voor drank en snacks in het stadion.
Reminder: als u nog zwarte jetons hebt, heeft u nog tot eind december 2018 om deze mee te brengen naar het stadion en ze in te wisselen. Vanaf 1 januari 2019 zullen ze niet meer geldig zijn.
U hebt dus maar 1 thuismatch meer in 2018 (Standard - KV Oostende op 22/12) om uw zwarte jetons mee te brengen en de waarde ervan over te zetten naar uw member card.
In 2019 zal enkel het CASHLESS systeem nog van toepassing zijn : het volstaat om u op gelijk welk moment in te loggen en het bedrag naar keuze op te laden op uw kaart.
Hoe werkt het ?
Afspraak op het online platform cashless.standard.be of in de Standard Liège App om het bedrag naar keuze op te laden op uw kaart.
Ontdek HIER hoe u uw kaart kan opladen dankzij onze tutorial !
FAQ
Welke kaarten kan ik gebruiken om te betalen ?
Gold Card = Kaart van onze abonnees
Red Card = Officiële kaart van onze leden
Opmerking : Op wedstrijddagen zal er geen enkele Red Card kunnen aangemaakt worden in de oplaadpunten.
Grey Card = Kaart voor één dag (betalend: 2€). Deze tijdelijke kaart is enkel verkrijgbaar en oplaadbaar met (cash) geld op wedstrijddagen in het stadion.
Opmerking : Deze consumptiekaart zal niet online herladen kunnen worden. Het bedrag dat op deze kaart gezet wordt, zal niet kunnen overgezet worden naar een andere kaart en het geld zal ook niet terugbetaald worden.
Verlies of diefstal van de kaart ?
In het geval van verlies of diefstal van een kaart :
- u zal een e-mailadres moeten sturen naar cashless@standard.be om uw diefstal of verlies aan te geven. De aanvraag zal verwerkt worden binnen 8 werkdagen.
- als er een kaart gestolen is door een derde zal er geen enkele terugstorting kunnen plaatsvinden. Enkel het resterende saldo van de kaart zal kunnen overgezet worden naar een nieuwe kaart.
- de administratieve opvolging na diefstal op verlies van een kaart en het aanmaken van een nieuwe kaart zal 10€ kosten.
Belangrijk : er zal geen bedrag kunnen overgezet worden naar een andere kaart op wedstrijddagen.
Welke platformen kan ik gebruiken om geld op mijn kaart te zetten ?
Het platform cashless.standard.be en de Standard Liège Official App.
Hoe kan ik geld opladen ?
Ik ondervind een probleem om mijn kaart op te laden.
Gelieve een mail te sturen naar onze support cashless@standard.be.